Πως να βγάλω κάποια έχτρα χρήματα από το ίντερνετ πολλές και χρήσιμες λύσεις.

Πως βγάζω χρήματα από το ίντερνετ (Η δική μου ιστορία και ο καλύτερος τρόπος που πιστεύω!)


Λοιπόν, θα σου πω μια ιστορία για εμένα και πως ανακάλυψα αυτό το site.  

Πριν περίπου 3 χρόνια έψαχνα να βρω στο ιντερνέτ για κάποιο τρόπο όπου θα μου φέρει χρήματα, είμαι γενικά άνθρωπος που ψάχνεται συνεχώς να βρει κάποιον μοναδικό τρόπο.

Τότε ανακάλυψα τα λεγόμενα P.T.C και καλά κλικάρεις και παίρνεις κάποια cent .

Σκεφτόμουν ότι είναι βλακείες και θα χάσω άδικα το χρόνο μου για μερικά cent.

Αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι άξιζε ο χρόνος που ξόδευα καθημερινά, ήταν γύρω στην μισή ώρα .

Τελικά δεν ήταν έτσι όπως νόμιζα, δεν πληρωνόσουν απλώς από τις διαφημίσεις.

Έμαθα τα κόλπα,
  •      Νοικιάζεις άλλα άτομα που γράφτηκαν στο site επεκτείνεις και κρατάς καθαρό κέρδος.
  •        Προτείνεις φίλους γνωστούς και τα λοιπά να κάνουν ότι κάνεις εσύ.
  •      Κάνεις διάφορες εργασίες που έχει το site, σε αυτό απαιτείτε αγγλική γλώσσα και μπορείς αν είσαι καλός να βγάζεις κάπου στα 10$ την μέρα.(εγώ δεν ήμουν δυστυχώς .)

Λοιπόν μ'αυτά και μ'αυτά

Μετά από 3 χρόνια χωρίς καμία επένδυση βγάζω περίπου 150$ δολάρια καθαρά το μήνα και πληρώνω λογαριασμούς,παραγγέλνω online,αγοράζω ρούχα είμαι λίγο ποιο άνετος, ξέρω πως έχω αυτήν την πισινή.

Θα ήθελα πολύ όταν ξεκινούσα να επενδύσω  (αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα δεν είχα την δυνατότητα) 

Δεν πειράζει δεν με χαλάνε και αυτά τα 150$

Σιγά σιγά ανεβαίνω και άλλο

Λοιπόν όσοι και όσες θέλετε να ξεκινήσετε θέλω να ακούσετε προσεχτικά τι χρειάζεται  θα σας τα πω τα SOS μόνο και όχι αναλυτικά.
  •        Ένα E-mail
  •        Έναν Λογαριασμό,Paypal ή Netteler ή Payza ή Skrill
  •        Υπομονή-Επιμονή

Κάποιοι κανόνες προτείνω να τους διαβάσετε σας λέω τους σημαντικότερους.
  •     Ένας χρήστης ανά σύνδεση και Υπολογιστή
  •      Δεν βλέπουμε διαφημίσεις από Κινητά και τάμπλετ
  •      Δεν χρησιμοποιούμε Proxy

Α ξέχασα το καλύτερο είναι στα Ελληνικά !

(Για να κάνεις Εγγραφή μπορείς να πατήσεις την παρακάτω εικόνα και να μεταφερθείς στο site.

Η παραπάνω εικόνα είναι Live με τα χρήματα που περνάνε από τον λογαριασμό μου.